Suur-Savon Ekonomit – jäseniään varten

Suur-Savon Ekonomit on voittoa tavoittelematon yhdistys ja Suomen Ekonomien jäsenjärjestö. Suomen Ekonomit on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö. Liiton muodostavat 25 ekonomiyhdistystä ja 13 opiskelijayhteisöä. Suomen Ekonomeissa on jo yli 50 000 jäsentä ja olemme Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö.

Suur-Savon Ekonomit on aktiivinen toimija, jonka keskuspaikkana toimii Mikkeli. Yhdistys on perustettu 7.11.1948 ja siihen kuuluu noin 150 jäsentä. Järjestämme yritysvierailuja, koulutuksia, kulttuuritapahtumia ja muita aktiviteetteja maakunnan ekonomien verkostoitumisen ja ammatillisen kehittymisen tueksi.

Suomen Ekonomien jäsenillä on käytössä monia etuja, kuten kattavat edunvalvonta- ja lakipalvelut, Ekonomi- ja Talouselämä-lehti, koulutuksia, neuvontaa, coachingia ja mentorointia, sparrausta työnhakuun ja paljon muuta. Kannattaa siis liittyä, jollet vielä ole jäsen.

Jäsentietoa

Suur-Savon Ekonomeissa on 152 jäsentä (25.1.2024), joista naisia 79 (52%) ja miehiä 73 (48%). Alla oleva taulukko kuvaa jäsenten ikäjakaumaa.

Jäsenien ikäjakauma 1/2024
IkäluokkaMääräMäärä (%)
20-2963,9
30-392617,2
40-493019,8
50-593724,3
60-693724,3
70+1610,5

Mitä jäsenyys maksaa?

Suomen Ekonomien jäsenmaksu muodostuu liiton jäsenmaksusta, ekonomiyhdistyksen osuudesta (20€) ja mahdollisesta KOKO-työttömyyskassan jäsenmaksusta. Huomioithan, että jäsenmaksu sisältäen KOKO-työttömyyskassa maksun on verovähennyskelpoinen. Tutustu tarkemmin.

Muistithan päivittää muuttuneet yhteystietosi?

Oletko muuttanut tai vaihtanut työpaikkaa? Muistathan päivittää yhteystietosi ja varmistaa, että saat Ekonomi-lehden postilaatikkoosi ja Suur-Savon Ekonomien uutiskirjeet sähköpostiisi. Tietojen päivitys onnistuu ekonomit.fi -jäsensivujen kautta.

Suomen Ekonomien ja sen jäsenyhteisöjen tietosuojaseloste

Henkilötietojesi turvallinen käsittely on meille ensiarvoisen tärkeää. Tietosuojaselosteesta voit lukea muun muassa minkälaisia henkilötietoja keräämme, mihin niitä käytetään ja mitkä ovat oikeutesi henkilötietojen käsittelyyn liittyen.
Tutustu tarkemmin Suomen Ekonomien sivuilla olevaan tietosuojaa käsittelevään osioon.